انجمن کودکان مهر هستی

خدمات آموزشی سال 1395

انجمن کودکان مهر هستی برای بچه‌ها کلاس‌های آموزشی در اسلامشهر و شهر قدس برگزار کرده است. به طور مثال به منظور ایجاد یک حس ارزشمند و تجربه حس شاد بودن در کنار یکدیگر، کلاس‌ نقاشی به صورت یک کار گروهی بین دانش‌آموزان تشکیل گردید.
کلاس‌های آموزشی در این سال با موضوعیت صلح و آموزش هدف گذارى براى كودكان بوده است. فعاليت‌هايی در جهت تقويت خودباورى، افزايش روحيه و آرامش مادران با حضور سركار خانم حبيبى صورت گرفت.
همچنین در اسلام آباد کرج کلاس سوادآموزی خانم‌ها با مربی گرامی، خانم اساسی توسط گروه آموزشی مهر هستی برگزار گردید.
آموزش ريتميک شطرنج، آموزش زبان انگلیسی، کلاس فضیلت سادگی و اخلاقی، آموزش کشیدن نقاشی به وسیله انگشتان دست و گواش از دیگر کلاس‌های آموزشی انجمن کودکان مهر هستی در سال 1395 هجری شمسی به شمار می‌رود.
از دیگر اقدامات انجمن می‌توان از چاپ و انتشار نشریه مهر مادران و فرزندان  و توزیع کتب داستان نام برد. در این سال، کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید دانشگاهی برگزار شد تا سطح کیفی اقدامات انجمن ارتقا یابد. کلاس‌های تقویتی هم در مقاطع مختلف تحصیلی برای کمک به کودکانمون دایر کردیم.
یک کارگاه ویژه آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ( اعتیاد و معضلات اجتماعی ویژه زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست) تشکیل شد و در ادامه بعضی از خانواده‌هایی که با این مشکل دچار بودند تحت درمان قرار گرفتند. همچنین به یکسری از مادران به صورت خصوصی مشاوره داده شد.
در تلگرام یک گروه آموزشی مجازی با حضور روانشناسان و اساتید کلاسهای تقویتی جهت تبادل دانش و تجربه در راستای ارتقا حرفه‌ای اعضا و برقراری تعامل علمی و بحث در مورد مشکلات و مسایل عاطفی خانواده‌ها، تشکیل داده شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها